12 Şubat 2015 Perşembe

naber blog?

  • yine boşlamışım seni :( valla özür dilerim :((
  • 22 haftalık oldum, aşı yaptırdım, 1 ay sonra tekrar yaptıracam.
  • bu arada bu eşşek baya baya tekmeliyo. özellikle iş yerinde rahat ettirmiyor. babası da duydu dün gece :)
  • belki bu hafta sonu alacağımız şeylere bakarız :)
  • hemen hemen hiçbir kıyafetim olmuyor :((( 1 ay için de kıyafet almak istemiyorum :( aynı şeyleri giyip duruyorum.
  • belki ayrıntılı ultrasona girecem, kızın yüzü de görünecek :)
  • halası kızıma bir sürü oyuncak verdi :) biraz da kıyafet verdi :)))
  • eşyalarımızı alırsak bebek odasını yapacam artık :)
  • bu arada kızıma isim buldum (daha önce yazmadım galiba) GÜLCE. çok güzel dimi?
  • bu arada elti işi çok karışık çıktı. kısmet yani düğün işi. hayırlısı diyelim.
  • hııı işyerinde odam değişti. bugün ikinci günüm bu odada. sıkılıyorum biraz. birazdan fazla. dilim şişti resmen konuşmamaktan :S
  • bu arada burda yine kapatmışlar benim herşeyimi internette. belki blogumu da göremem. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder