27 Ocak 2015 Salı

naber blog?

  • seni baya boşlamışım kusura bakma.
  • eve taşındık :) 10 gün oldu. çooook güzel yeni evimiz. bir kaç eksiği var. onları da önümüzdeki aylar da tamamlıycaz inşallah. bu ay fazlasıyla sıkışığız.
  • banyo dolabı, vestiyer bir de orta sehpa alacam :)
  • bu arada 20 haftalık olduk :) yolu yarıladık yani. böyle ara ara ağrılarım oluyor ama onun dışında rahatım.
  • haftasonu hamile pantolonu aldım. 2 gündür onla geziyorum.
  • 3-4 gün sonra adanaya gidiyoruuuuzzzz :) oleeeeeeeeeeeyyyyyyyyy :) erdal evleniyor.
  • kaynım bana elti bulmuş :) sanırım yakınlar da bir düğün daha var.
  • abim tüm derslerini vermiş :)
  • hııı bi de söyledim mi bilmiyorum. şule de hamile :) ama çok zor geçiyor onunki Allah yardımcısı olsun.
  • bide Alper abinin karısı da hamile :)
  • şimdilik aklıma gelenler bunlar. aklıma gelirse gün içinde yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder