27 Şubat 2015 Cuma

naber blog?

  • az önce en küçük halam aradı. mutlu oldum :)
  • birazdan çıkacam işten. banyo dolabı bakmaya gidecem :) yine mutlu oldum.
  • galiba ishal oldum, karnımdan sürekli sesler geliyor. hiç rahat değilim.
  • vatsap'da sülalecek bi grubumuz var. kuzenim ordan bana bok resmi gönderdi diye diğer kuzenim kızıp gruptan çıktı. kendimi önemli  hissettim. mutlu oldum :)
  • sonunda kociş de kızımıza isim aramaya başladı. onun karakterinde biri için bu çaba bile çok.
  • şimdiye kadar melike ve ayşecan'a sıcak baktık birlikte.
  • gülce'ye çingene ismi gibi dedi, ne alakası varsa...
  • vücudumda magnezyumum bitmiş. sırf bu yüzden yürüyemiyordum. hatta oturamıyordum, yatamıyordum. acıdan ağlıyodum. şu an iyiyim. az ağrım var. buna şükür :)
  • bir de kızıma bişeyler almak istiyorum artık :(
  • bir de vestiyer alıp dolabını kızımın odasına taşımak istiyorum artık.
  • sehpadan da vazgeçiyor gibiyim. çok canımı sıktığı bi anda almaya karar verdim. 
  • kadınlar kulübü - bir derdim var'ı seviyorum. genel olarak güne gitmiş de dedikodu yapmış gibi hissettirse de bazen çok gülüyorum bazı konulara yapılan yorumlara :)
  • kadınlar kulübü - hamilelikle ilgili sayfaları da seviyorum. her sorumun cevabını buluyorum.
  • haftasonu da etimesguttaki sevmediğim tanıdıklara gidecez :( kociş mutsuz olmasın diye tamam dedim ama valla sevmiyom yaa napim.
  • ay kaynımın sevgilisi de gelin olacak galiba. hayırlısı olsun diyorum çünkü çok karışık işler. noolacağını kestiremiyorum şahsen.
  • bari ben azıcık zayıflayınca evlenseler :(

ay bugün iyi yazdım, mutlu oldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder