14 Kasım 2014 Cuma

naber blog?
  • Bugün 4 kişilik odam baya boş :) Bu yüzden bir bayram havası var işte, benim için tabii. Maalesef pazartesi müdür gelecek :( Bayramım koyunlar için kurban bayramı haline gelecek.
  • Kaynanam yarın gidiyoooooorrr :)
  • Yarın doktor kontrolü var. Ya ben çok heycanlanamıyorum bebeğe. Neden acaba? Kendimi kötü hissetmeye başladım bu hissizlik yüzünden.
  • Kitap okumam yavaşladı. Galiba yanlış bir kitap seçtim. Çok büyük hevesle almıştım oysa. 
  • Bu yıl yaklaşık 10 kitapla bitecek :( En kötü yılım.
  • Abimin 5'te sınavı varmış. Allahım yardımcısı olsun yarabbim. Amin
  • Bi beşik resmi buluştum. Buraya da koyayım. Kaybolup gitmesin.

  • Buna uygun 3 raflı 2 kapaklı bir dolap var evde. Bir de yatak odası takımının komidini var. Oleeeeey. Beşiği aldığım an oda hazır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder