21 Kasım 2014 Cuma

naber blog?

  • Bugün buraya hamileliğimle ilgili bazı notlar almak istiyorum.Çünkü daha 9 hafta olmasına rağmen unutmaya başladım bazı şeyleri. 
  • Büyük ihtimalle 21 Eylül günü hamile kaldın.
  • Son adet tarihin 13 eylül 2014.
  • Her doktora gittiğinde çocuk ile ilgili farklı hafta ve günler çıkıyor. Mesela ilk gittiğinde 5+6 idi Normali de öyleydi.
  • Sonra tam 6+6 da gittim. Ultrasonda 6+4 çıktı.
  • Sonra 8+6 da gittim. 8+3 çıktı. Şuan ne kadarlık hiç bilmiyorum. Hem kafam karıştı hem de hesap şaştı.
  • Son adet tarihime göre yarın 10+0 olacak. 
  • 6-7 arası hafif bir kanamam oldu.
  • Çocuk en son 1.95 cm idi :)
  • Şimdiye kadar 7-8 kere ancak kusmuşumdur. Genel olarak rahat bir hamilelik geçirdim şimdiye kadar (çok şükür.)
  • Bu arada Batıkent'te 95.000'e ev bulduk. Bu akşam gidip bakacağız Allah kısmet ederse. Ben çok sevdim. Hakkımızda hayırlısıysa olur inşallah :) 60-61 kilo ile başladım hamileliğe.
  • İlk fırsatta tartılayım da kaç kilo aldığımı söyliyim.
  • Annem geliyoooooooo. Şu an yolda :)))) Tam 3 saat sonra kavuşacazzzzzz. Oleeeeeeeeeyyyy :)

Şimdilik böyle, görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder