13 Kasım 2014 Perşembe

naber blog?

  • 1 aydır yazmamışım sana affet beni :( dur en son ne yazmışım bi bakıp da geleyim ;) 
  • Bi kaç yazı önce çocuk için tedaviye başlıycam demişim. gerek kalmadı :)) hamileyiimmmmmm hem de hamama gittiğim gün yani tedaviye başlama kararı aldığım günün ertesinde hamile kalmışım :D Allah işte. Çoooookkk şükür :)
  • Bugün itibariyle 8+2 haftalığım. Nerdeyse 2 aylık yani :)
  • Çooook uzun zamandır kaynanam burda. Cumartesi gidecek. Tam 20 gün kalmış olacak yani bizde. Ama çok bunalttı bu sefer.
  •  Abim ilk vizelerini oluyor. İnşallah iyi geçiyordur. Amin.
  • Allahım sen abimle ablama da hayırlısıyla çocuk nasip et yarabbim. Amin.
  • Galiba bebeğe halam bakacak, eğer o bakarsa ben de işe erken dönerim.
  • İş yerinde 2 haftadır mutluyum çünkü müdür yok :) Ama pazartesi gelecek maalesef :(
  • Kocamın dişleri bitti gibi bişey. Gelecek ay da implant yaptıracak ve toptan kurtulacak dişçiden inşallah.
  • 10 gün sonra filan annem gelecek :):):):):):):):) Çoooooooookk özledim annemi.
  • Babamı da özledim, abimi de, ablamı da, dedemi de :(
  • Bu arada kusmak iğrenç birşey. Daha doğrusu sandığımdan çok çok çok daha iğrenç birşey ve çok zor birşey.
  • Yine de çok kusmadım. Şimdiye kadar 4-5 kere kustum. 
  • Ama geceleri deliksiz uykular yalan oldu. Nefret ediyorum gece uyanmaktan.

Şimdilik bu kadar, öptüm kib bye :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder