12 Ağustos 2014 Salı

benim tavsiyem çalışmayın.
çevremden ve kendimden biliyorum, çalışan kadının masrafı çok oluyor, kazandığının da bereketi olmuyor.
bir çok iş kadını stres gerginlik yüzünden sürekli hasta ve sürekli doktorlarda.. kazandığını hastaheneye, çocuk bakıcısına, temizlikçi yardımcıya, kıyafete vs. harcıyor.
karı koca çalışanlara bakıyorum yine de geçinemiyorlar, şikayet ediyorlar hallerinden.
oysa babanın az da olsa bir maaşla ev geçindirdiği aileler gül gibi geçiniyor ve şikayet de etmeeybiliyor.
insan kazandıkça daha çok harcıyor, israfa yöneliyor.
oysa kanaat ve iktisat paraya bereket getiriyor.
dahası, çalışan kadınların kocasına karşı tahammülsüz olduğunu ve bu yüzden geçimsizlik ve huzursuzluk çıkardığını da itiraf etmeliyiz.
ben de çalışıyorum ama evlenince çalışmayı düşünmüyorum.
çalışma ve para kazanma işi kadının kimyasını bozuyor bence.




hay ben bunu yazanın ağzını öpim. çok katılıyorum. benim evimin kadını çocuklarımın anası olmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder