22 Temmuz 2014 Salı

naber blog? bugünden cuma günü için izin aldım çok mutluyuuuummm :):):)

Allahım eger ben hayatımı bu iş yerinde geçireceksem noolur burayı seveyim. çok zor oluyor çünkü böyle :(
kocişin dediğini yapmaya çalışıyorum. iş yerinde küçük küçük şeyleri sev dedi bana. iş yerinde sevdiğim her şeyi buraya not alayım. evrene pozitif şeyler göndereyim o zaman.

hatta dur başlıyim:
- karşıda oturan arkadaşımı seviyorum.
- kapının yanında oturan arkadaşa karşı boş değilim :P
- ortadaki arkadaşla da (müdür) konu iş değilse o da fena bir insan değil.
- bu blogu seviyorum. (sonuçta bu fikir iş yerindeyken çıktı.)
- bedava yemek var.
- sıcak da olsa havasız da olsa servisi var.
- çok fazla ast-üst ilişkisi yok.
- bazen boş zamanlarım oluyor.
- sonuçta burası özelleştikten sonra ilk girenlerden biri benim. o yüzden önümün açık olduğunu söylüyorlar.
- burda kahve içmeyi seviyorum.
- burda atıştırmayı seviyorum.
- hatta burda tuvalete gitmeyi bile seviyorum.
- ellerime krem sürmek bir tek burda aklıma geliyor.
- tuvalette dişilerle muhabbet etmeyi seviyorum
- kıyafet konusunda rahat olmasını seviyorum.
- odada bir tek benim kağıt- kalem kullanıyor oluşumu seviyorum.
- yeni küçük masamı seviyorum.
- nadir de olsa odaya hoparlörlerden ankara havası çalmayı seviyorum.
- izin bizde zor diyordum ama sandığımdan daha rahatmış.

şimdilik aklıma gelenler bunlar. başka şeyler gelirse onları da yazarım. seviyorum seni blog. beni daha mutlu ve daha umutlu yapıyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder