25 Temmuz 2014 Cuma

naber blog? ben son 3-4 yıldır hep memur olmak istedim. çünkü:
-- işte çok yorulmayacağımı düşünüyordum.
-- işte çok yorulmayacağım için zevk aldığım başka bir iş yapabilecektim.
-- maaşı iyi olacaktı.
-- ve hayatta başıma gelebilecek her türlü şeye karşı en azından işim var diyebilecektim.

sonuç: öncellikle kpss puanımla atandım ama memur olmadım. eskiden devletin olan ama özelleşmiş yani a.ş. olmuş bir yerde çalışıyorum.
-- iş çok yoğun ve çok yoruluyorum.
-- başka bir işten geçtim hayatıma bile normal bir şekilde devam edemiyorum yorgunluktan ve yoğunluktan.
-- burda kamu zamanından kalma memurlar var ve onlardan daha az maaş alıyorum.
-- kamu olmadığı için iş garantim de yok.


yine de olumlu yerlerinden de bahsetmek istiyorum.
-- yemek ve servis olsun istiyordum.  ikisi de oldu.
-- iş 8de değil 8.30 da başlıyor.
-- iş yerimin olduğu ilçeyi seviyorum. burayı fethetmeyi düşünüyorum :)


ben bu konuya nerden geldim. ben ilginç bir iş ya da el becerisine dayanan bir iş yapmak istiyorum. burda hamamönü var. güzel bir yer. birden orası geldi aklıma. el becerisine dayalı işler dükkanı hatta dükkanları var orda. (çok kötü anlattım.) işte kamuda çalışsaydım muhtemelen ordan malzeme satın alıyor olacaktım. yine de bayram dönüşü bir gidim diyorum. belki bu kamudan bozma a.ş. de el becerilerimi satarım.

bu arada insanlara göre aşırı kariyerli bir işim var. ama ben bu durumdan daa doğrusu bu işten hiç memnun değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder