25 Haziran 2014 Çarşamba

naber blog? bir sürü iş fikri araştırdım bugün. aklıma yatan da oldu. ama benim kadar serkeş bir insan tanımadım ben. 2 saat sonra bütün hevesim geçecek. hatta bulduğum işleri bile unutacam. Allahım ben niye böyleyim. nolurdu düşüncelerim 1-2 gün sabit dursaydı.

şimdiki işim hakkında nötrüm. başka bir iş istiyorum ama burdaki işim bulacağım tüm işlerden daha garanti. ama ben başka şeyler yapmak istiyorum. ama maddi olarak ve süreklilik olarak burası daha garanti.
böyle işte bugünkü konumuzda bu.

aslında bir konu daha var. dün kocişe de kendime de tercih yaptım. hugo gibi son şansımız bu :D eğer az yoğun bir işe gidersem belki kafamdakileri gerçekleştirme fırsatım olur.

bi yandan da benden bi cacık olmaz diye düşünüyorum.

bu arada doğru tahmin ettin. müdür yok :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder